AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o.
Kategorija Corporate Member
Industrija: Istraživanje tržišta
Nielsen je međunarodna kompanija prisutna na svih 5 kontinenata, posvećena najvišim standardima nezavisnog mjerenja ponašanja potrošača.
Jedna od užih specijalnosti Nielsena jest mjerenje gledanosti televizije.
Nielsen je vodeća je kompanija u praćenju i istraživanju gledanosti TV programa, a svoja istraživanja o gledanosti televizije u svijetu objavljuje od 1976. godine. Veliki uspjeh kompanija je postigla zahvaljujući korištenju metode elektronskih uređaja za prikupljanje podataka (peoplemeter-a) te zaštićenim sustavom ponderiranja i algoritama koji garantiraju visoku točnost podataka.
Nielsen u Hrvatskoj održava reprezentativan panel koji broji 2.500 ispitanika od kojih je svaki član pokriven jasnim pristankom u skladu sa GDPR smjernicama.
Svi korisnici Nielsen TAM podataka (TV Audience Measurement) imaju pristup tim podacima kroz Arianna softver.
Osim mjerenja TV gledanosti, Nielsen je razvio i napredna rješenja za mjerenje digitalnih sadržaja.