Vodeće čvorište povezivosti u regiji Adriatic doživljava veliku potražnju.
Digital Realty (NYSE: DLR), koji u Hrvatskoj djeluje pod imenom Interxion Hrvatska d.o.o., najveći globalni pružatelj rješenja za data centre, kolokacije i međusobno povezivanje neovisnih o oblaku i operatoru, danas je najavio proširenje svog postojećeg data centra u Zagrebu, ZAG1.
Potaknut rastućim zahtjevima kupaca, zagrebački data centar ZAG1 tvrtke Digital Realty proširuje se za dodatnih 1.600 m2 ICT i tehničkog prostora. Objekt je jedan od najpovezanijih data centara u regiji Adriatic, koji korisnicima nudi mogućnost povezivanja s više od 50 pružatelja usluga povezivanja zajedno s privatnim i izravnim („on-ramp“) vezama prema vodećim pružateljima usluga. Očekuje se da će novi kapacitet u ZAG1 biti dostupan korisnicima krajem 2024.
Rastuća potražnja za kapacitetom data centra u Zagrebu potaknuta je sve većom digitalizacijom, rastom hrvatskog gospodarstva i strategijom hrvatske Vlade Digitalna Hrvatska 2030. Digital Realty ulaže kako bi zadovoljio ovu potražnju izgradnjom drugog data centra u Zagrebu, ZAG2, koji će biti smješten blizu ZAG1 i međusobno povezan s njim, kao što je ranije najavljeno. To će korisnicima u oba objekta omogućiti međusobno povezivanje s gustom povezanošću dostupnom na ZAG1, uključujući međunarodne mreže, regionalne mreže, mobilne operatore, internetske centre za razmjenu podataka i točke mrežne prisutnosti glavnih pružatelja usluga u oblaku.
Širenje ZAG1 samo je jedan segment u strategiji Digital Realtyja za jačanje prisutnosti u regiji jugoistočne Europe. Digital Realty također proširuje svoju prisutnost u Grčkoj, izgradnjom novih podatkovnih centara u Rimu, Barceloni, Kreti i Tel Avivu te nadogradnjom postojeće prisutnosti tvrtke u Ateni i Marseilleu.
Goran Đoreski, direktor Digital Realtyja u Hrvatskoj kaže: “ Ovo širenje učvršćuje status Zagreba kao ključnog strateškog gatewaya u jugoistočnu Europu, područje koje analitičari očekuju da će značajno narasti u sljedećih nekoliko godina jer glavni pružatelji usluga, OTT medijske platforme i mreže za isporuku sadržaja nastoje postati više distribuirani u regiji. Naši korisnici će imati benefite od poboljšane latencije za krajnje korisnike njihovih usluga koji se nalaze u Hrvatskoj i široj regiji, koja ima procijenjenu populaciju od preko 60 milijuna stanovnika. Povećanje kapaciteta data centra ZAG1, za koji već postoji veliki interes postojećih kupaca, samo je još jedan korak u globalnom širenju naše platforme PlatformDIGITAL®.”
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se