
Prije točno 20 godina, 28. svibnja 2000. Nova TV, prva komercijalna televizija, danas najjača hrvatska multimedijalna kompanija, počela je s emitiranjem televizijskog programa.
Kao prva komercijalna televizija Nova TV je morala investirati u izgradnju, postavljanje i razvoj odašiljačke mreže, te vlastitim resursima ostvarila doseg od 89 posto pokrivenosti teritorija i 90 posto domaćinstava u Hrvatskoj. Nova TV je prije punih 20 godina postavila temelje moderne televizije u Hrvatskoj, uspješno akvizirala vrhunske programske naslove, osigurala cjelodnevno emitiranje premijernog programa te hrvatskoj publici predstavila najnovije svjetske trendove produkcijom novijeg datuma iz radionice najeminentnijih distributera. Vrlo brzo se Nova TV, pomno osluškujući publiku, okreće velikim ulaganjima u domaću produkciju, gradi snažan informativni program, razvija sportski i dječji program, u poslovanju veliku pozornost posvećuje i društveno odgovornom aspektu, a uz sva tehnološka postignuća i razvoju digitalnih platformi, televizija prerasta u vodeću multimedijalnu kompaniju u zemlji.
Zadnjih 10 godina je Nova TV najgledanija televizijska postaja u Hrvatskoj, s najpopularnijim zabavnim programom koji se sastoji od bogate domaće i strane produkcije te informativnim programom koji je perjanica ove TV postaje zajedno s najgledanijim Dnevnikom već 11. godinu. Nova TV je pionir i u razvoju digitalnog segmenta, te svoju snagu i dodanu vrijednost temelji na sinergiji televizije i digitala.
Zajedničkim snagama profesionalni tim kojeg vodi stabilni management na čijem čelu već punih 15 godina predsjeda Dražen Mavrić, Nova TV prerasta u vodeći medijski brand.
''Slaveći 20 godina postojanja, slavimo zajedništvo i snagu tima koji je Novu TV stvarao i svakodnevno stvara sve ove godine. Ključ uspjeha Nove TV su ljudi, te spoj kreativnosti koja je samo čovjeku shodna, s vrhunskom tehnologijom i inovacijama u koje kontinuirao ulažemo, te vizija bez koje nema kreacije, pomicanja granica i postavljanja trendova. U ovo izazovno vrijeme u kojem su se našle sve industrije, ali i svi mi osobno kao individue, smatram važnim osvrnuti se i napraviti retrospektivu svih naših vrijednosti i kvaliteta koje nas definiraju. S ponosom gledam na tim Nove TV koji je kao i uvijek, a naročito u krizama i onda kad je najteže, ostao snažan, pouzdan, autentičan, a upravo s takvim timom možeš zadržati poslovanje prema vrhunskim standardima i okrenuti se budućnosti s novim idejama i vizijom kako doprinijeti razvoju i pojedinca i društva općenito. Razmišljajući o evoluciji medija svjesni smo svih promjena, uvijek smo i bili aktivni pokretači svih noviteta, a na tome radimo i danas. Kreativnost, intuicija, emocije i inovativno strateško promišljanje vodit će nas i u svim budućim transformacijama koje očekuju medijsku industriju.'', izjavio je predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić.
''Dug je put iza nas, i uzbudljivo je pratiti rast Nove TV. Okrenuti smo budućnosti svjesni činjenice da rezultati koje smo postigli tijekom ovih 20 godina, i koji nas drže na tronu, dolaze od pomnog osluškivanja naše publike i potreba naših klijenata. U centru našeg poslovanja su građani za koje stvaramo svoje proizvode i kreiramo sadržaj na način kako bi u zajedništvu s našim klijentima, partnerima stvarali pozitivno ozračje i skupa razvijali zdravu poduzetničku klimu'', izjavila je Diana Roginić, članica Uprave Nove TV.
Od 1998. godine AmCham Hrvatska predstavlja poslovne interese američkih, međunarodnih i hrvatskih poduzeća. S više od 350 članova, koji zapošljavaju oko 100.000 osoba, glas smo međunarodnih poduzeća u Hrvatskoj. Prvi smo izbor međunarodnih poduzeća u zagovaranju javnih politika.
pridružite nam se